Zametací kartáč CB-1000 PRO
Detailní popis produktu
Profesionální zametací kartáč s mechanickou převodovkou GGT/VARI 4+R s automatickou uzávěrkou se pyšní nejkompaktnějšími rozměry na trhu, skvělou ovladatelností, vysokým výkonem zametání a bohatým příslušenstvím. Design kartáče je převzatý z profesionálních strojů se spirálovým uspořádáním štětin.
Komfort obsluhy poskytuje nastavení řídítek výškově i stranově z místa obsluhy. Do kloubu řídítek je navíc integrován antivibrační člen, který tlumí vibrace. Rukojeti jsou vybavené ergonomickými ovládacími pákami s nízkým tlakem do dlaní a gripy se vzduchovými komorami, které eliminují mikrovibrace.
Pro práci na velkých plochách lze za kartáč připojit bržděnou sulku s odpruženou sedačkou.
- motor HONDA GCV200 (201 cm3, 12,7 Nm, EURO V)
 - mechanická převodovka GGT/VARI 4+R s automatickou uzávěrkou diferenciálu
 - stranové i výškové nastavení řídítek
 - antivibrační tlumicí člen
 - lisované díly šasi, nízké těžiště a široký rozchod kol
 - dvourychlostní kartáč – letní a zimní režim
 - možnost použít sněhové řetězy
 - dvě plynule nastavitelná opěrná kola
 - stranové nastavení zametacích válců z místa obsluhy
 - provozní a parkovací brzda
 - velká kola s dezénem s vynikající adhezí
 - příslušenství (sběrací box, antiprachová plenta, odhrnovací radlice, řetězy)
 - závěs pro sulku AV-650
 
| Typ motoru | HONDA GCV200 | 
|---|---|
| Zdvihový objem | 201 cm3 | 
| Výkonová třída | 6 HP | 
| Krouticí moment | 12,7 N.m | 
| Rozvod ventilů | OHV | 
| Objem olejové náplně v motoru | 0,4 l | 
| Jakost oleje v motoru | 10W-30 | 
| Objem palivové nádrže | 0,91 l | 
| Garantovaná svahová dostupnost | 20° | 
| Počet poloh nastavení směru odhozu sněhu | 5 | 
| Plošný výkon stroje | až 5600 m2/hod | 
| Šíře záběru | 100 cm | 
| Počet rychlostí | 4 + R | 
| Pojezdová rychlost | 2,3 - 3,4 - 4,0 - 5,6 / R 3,1 km/h | 
| Nastavení řídítek | výškově i stranově | 
| Nabídka příslušenství | sněhové řetězy, sběrný box, odhrnovací radlice... | 
| Hmotnost | 94 kg | 
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
