Pohonná jednotka Dakr Panter FD-2H

Skladem u dodavatele
Neohodnoceno
Značka: Dakr
35 350 Kč
Skladem u dodavatele

Motor: 4takt B&S 850 I/C Series OHV
Výkon motoru 6.5 HP
Pojezd HYDROSTATICKÝ, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
Rychlosti: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod
Převodovka: hydrostatická Tuff Torq K46
možnost použít příslušenství ze sekce PŘÍSLUŠENSTVÍ PANTER

Detailní informace

Detailní popis produktu

Popis produktu
Inovace tohoto stroje pro rok 2014 přinesla využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.
 
Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&amp,Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.
 
Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.
 
INOVACE 2015
 
Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
 
Základní technické parametry:

Pojezd: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
Rychlosti: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod
Náprava: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou
Převodovka: hydrostatická Tuff Torq K46DE
Další vybavení: brzda
Útlum vibrací motoru: 4 silentbloky
Řidítka: nastavitelná výškově i do stran
Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem
Vnější obrys kol: 65 a 68 cm
Hmotnost jednotky: 56 kg
Motor: 4takt Briggs&Stratton, 850 I/C Series OHV
Palivo: benzin Natural 95
Obsah motoru: 190 cm3
Válec litinový
Pracovní otáčky motoru: 3.060 ot/min
Celkový max. výkon motoru: 6,5 HP/4,8 kW
Výkon motoru při 3.060 ot/min: 5,0 HP/3,7 kW
Kroutící moment při 3.060 ot/min: 11,5 Nm
Mazání motoru: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: