Honda Hybridní sněhová fréza HSM 1380i1 ETDR

ZDARMAZDARMA
Honda Hybridní sněhová fréza HSM 1380i1 ETDR
248 990 Kč
Skladem u dodavatele

Šíře záběru: 80 cm

Typ podvozku: pásový

Objem palivové nádrže: 5,7 l

Max kapacita odhozu sněhu: 83 t/hod

Max vzdálenost odhozu sněhu: 19 m

Detailní informace

Detailní popis produktu

Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.

Nízká hlučnost, ekologicky  čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. Model pod označením HSM1380i1 ETDR je druhým největším a nejvýkonnějším "hybridem" v nabídce. 

ČISTÁ PRÁCE. TO JE MOJE.

Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 80 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m. Výškově i stranově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s bočními disky ovládaný křížovým ovladačem na ovládacím panelu se přizpůsobí jakýmkoliv nerovnostem povrchu a zakrojí se i do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Rychlost pojezdu jak vpřed, tak i vzad se ovládá pákou na ovládacím panelu naprosto plynule bez výkyvů rychlosti jízdy. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj.  Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.

TECHNICKÉ PARAMETRY

  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1760 x 800 x 1340
  • Startování: Elektrické
  • Šíře: 80
  • Typ pojezdové převodovky: 2 servomotory
  • Max.kapacita odhozu sněhu (t/hod): 83
  • Max.vzdálenost odhozu sněhu (m): 19
  • Suchá hmotnost (kg): 245
  • Objem palivové nádrže (litrů): 5,7
  • Počet rychlostí: Plynulé nastavení rychlosti pojezdu
  • Typ podvozku: Pásový
  • Garantovaná hlučnost (dB): 104
  • Stranové naklápění šneku frézy: Plynulé elektrohydraulické
  • Max.provozní doba na nádrž (hod): 2,3
  • Ovládání odhozu sněhu: Elektrické
  • Světlomet: LED
  • Palivoměr: Ano
  • Nastavení výšky šneku frézy: Plynulé elektrohydraulické
  • Model motoru: iGX 390
  • Výkonová kategorie (HP): 13

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: