ECT7000GAVR

Skladem u dodavatele
Značka: Honda
59 990 Kč
Skladem u dodavatele

alternátor 4,0 kW / 5,6 kW

napětí 230 V / 400 V

proud 17,4 A / 10,1 A

hmotnost 79 kg

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují robustní, výkonnou a spolehlivou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů a všech ostatních třífázových spotřebičů nebo přístrojů s elektronikou. Tato spolehlivá a dostatečně výkonná třífázová elektrocentrála HONDA ECT 7000G AVR má odolnou konstrukci, spolehlivý motor a mimořádně odolný alternátor. Máme tak schopnost dodávat maximální výkon pro napájení třífázových spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.

Elektrocentrála HONDA ECT 7000G AVR: model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu indukčním trafem. Výkonný a vysoce odolný alternátor pohání spolehlivý profesionální motor řady GX s dlouhou životností a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu.

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem max. max. 7,0 kVA (3 f.) / 4,0 kVA (1 f.) je osvědčenou stálicí pro ryzí profíky. Pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů, bouracích kladiv, míchaček betonu, ponorných čerpadel nebo přístrojů s elektronikou a pod., se za roky prodeje stala vzorem pro stavební třífázové elektrocentrály. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Technické parametry HONDA ECT 7000G AVR

Model motoru:HONDA GX 390
Typ motoru: 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Výkon: 13 HP
Zdvihový objem: 389 cm3
Pracovní otáčky motoru: 3000 ot/min
Startování: ruční
Velikost palivové nádrže: 6,1 l
Objem olejové náplně: 1,1 l
Provozní doba při jmenovité zátěži: 3 hod
Typ elektrocentrály: Třífázová
Elektrický výstup: 400V / 230V / 50Hz
Elektrický výkon - maximální: 7 kVA (400 V) / 4,0 kVA (230 V)
Elektrický výkon – jmenovitý: 5,6 kW (400 V) / 4,0 kW (230 V)
Elektrický proud - maximální: 10,1 A (400 V) / 17,4 A (230 V)
Stupeň krytí: IP23
Izolační třída: H
Typ zásuvek: 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (16A 230V)
Technologie regulace el.výstupu: AVR
Systém zapalování: Digitální CDI s proměnným předstihem
Chlazení: Nucené vzduchem
Vrtání a zdvih: 88 x 64 mm
Suchá hmotnost: 79 kg
Rozměry stroje (L x Š x V): 800 x 550 x 540 mm
Garantovaná hladina hluku: 97 dB(A)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: