Honda SP 10 H s podvozkem- elektrocentrála jednofázová
Detailní popis produktu
Elektrocentrála SP10H je jednofázová, vysoce odolná elektrocentrála rámové konstrukce vysokého výkonu. Alternátor o max. výkonu 10,0 kW při 230V / 50 Hz je poháněna moderním dvouválcovým benzínovým spalovacím motorem Honda GX630 výkonové kategorie 22 HP. Celek včetně akumulátoru je zakomponován do robustního, ocelového, trubkového rámu a usazen na gumových silentblocích. Z čela elektrocentrály je zavěšen košík pro umístění 20 L ocelového kanystru jako palivová nádrž. Elektrocentrála je dodávána ve dvou provedeních regulace napětí – kapacitní (kondenzátor) nebo AVR a je svojí konstrukcí určena především k napájení celého spektra jednofázových elektrospotřebičů a je přímo určena převážně řemeslníkům a profesionálům z oblasti stavebnictví a opravárenství. Standardně je elektrocentrála opatřena alternátorem NSM s 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V) zásuvkami. Elektrocentrála je opatřena transportním kolovým podvozkem a za příplatek ji lze vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Stejně tak díky své jednoduché a nenáročné konstrukci dobře slouží i hobby uživatelům k napájení ručního nářadí, elektromotorů a svícení a jiných spotřebičů.
| Technologie regulace el.výstupu | Kondenzátor |
| Typ elektrocentrály | Jednofázový |
| Maximální výkon (VA) | 10000 |
| Jmenovité napětí (V) | 230 |
| Jmenovitá frekvence (Hz) | 50 |
| Jmenovitý proud (A) | 43,5 |
| Stejnosměrný výstup | - |
| Model motoru | HONDA GX 630 |
| Typ motoru | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV |
| Zdvihový objem (cm3) | 688 |
| Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | 3000 |
| Chlazení | Nucené vzduchech |
| Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
| Objem olejové náplně (litrů) | 1,9 |
| Objem palivové nádrže (litrů) | 20 |
| Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 5 |
| Startování | Elektrické |
| Třída krytí | IP23 |
| Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 1080 x 580 x 580 |
| Suchá hmotnost (kg) | 135 |
| Garantovaná úroveň akustického tlaku - dB(A) | 97 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
