Honda WT 20

Skladem u dodavatele
Značka: Honda
35 690 Kč
Skladem u dodavatele

Max.průtok 710 l/min
Sací hloubka 8 m
Výtlak 30 m
Hmotnost 47 kg
Motor GX 160

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kalová čerpadla účinně a spolehlivě čerpají kalnou vodu s příměsí drobných pevných částí, písku a dalších příměsí, které se mohou vyskytnout např. na stavbách nebo při likvidaci záplav. Ucelená řada motorových čerpadel Honda uspokojí jakéhokoliv zákazníka, který má byť sebemenší problém s přečerpáváním těchto materiálů, a co víc bez nutnosti blízké přípojky elektrické energie.

Spolehlivá čerpadla s dlouhou životností

Všechna čerpadla Honda jsou poháněna výkonnými čtyřtaktními benzínovými motory. Průmyslové motory Honda tvoří špičku ve spolehlivosti, spotřebě a ekologickém provozu mezi profesionálními motory.


Čerpadla Honda jsou hospodárná a s nízkými náklady na údržbu

Motorová čerpadla Honda jsou konstruována tak, že je hnací hřídel motoru přímo spojena s oběžným kolem čerpadla a skříň čerpadla je připojena k bloku motoru. Žádné řemenové nebo řetězové převody. Čerpadlo je tak spolehlivé a dá se velmi snadno udržovat a jednoduše čistit.

Základní vybavení motorových čerpadel Honda:

  • Vysoce kvalitní kluzné, keramické těsnění s příměsí silikonu
  • Automatická ochrana motoru při nízké hladině olejové náplně
  • Šroubení, hadicové nástavce a svorky na hrdle sání i výtlaku
  • Sací koš, umožňující nasátí pouze přípustné velikosti částic obsažených ve vodě

Technické parametry

Detailní typ motoru GX 160
Maximální výkon motoru HP 4.8
Maximální výkon motoru ot.min 3600
Typ motoru Benzín
Spotřeba paliva 1,6
Objem palivové nádrže (l) 3,1
Garantovaná hlučnost dB(A) 106
Vnější rozměry D x Š x V (mm) 620 x 460 x 465
Suchá hmotnost (kg) 47
Maximální průtok (l/min) 710
Maximální sací hloubka 8
Celkový výtlak (m) 30
Vstup / Výstup (') 2
Maximální výkon motoru kW/HP (ot.min) 3,6/4,8 (3600)
Chlazení Vzduchem
Zapalování Tranzistorové bezkontaktní
Objem olejové náplně (l) 0,6
Délka záruční doby 5 let


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: